miércoles, 25 de septiembre de 2013

"I CALL YOUR NAME"



How many times
Have I called your name
Hoping you would hear me,
When I see you
I think about all the things
I wished we could be,..
The greatest wish for me,..
Is to be the one you love completely,

I know how I feel,.
I wished you felt the same way,
Maybe not now you don't,.
But I`ll never give up hope,.
Because
Even when the day comes to an end,.
And night comes in,.
My thoughts are still about you,

That's when I know
I`ll see you again in my dreams,
I`ll be whispering to you there too,
They say to achieve your dreams,.
Let them out so they have a chance,.
To catch the spiritual energy,.
A force that`s unstoppable,.
Especially when its so real
You feel it everyday without fail,..

You say a prayer and wish outloud,.
One day angel you`ll feel
That presence I sent to you,

Don't be afraid
I could never hurt you,
My heart only knows love,..
That`s why I`m always believing,..
When you wish,. you must wait,
Believe it will happen,.
And then watch the stars align,.

When they do
You`ll be the first to know
Your prayers have been answered,..
She is on her way
to you
~Dan~
9/24/13

5 comentarios:

  1. .lovely poem ... beautiful words ... this on my language: "Ги повикувам твоето име"Колку патиСе јавив вашето имеНадевајќи се дека ќе ме слушне,Кога ќе се видимеМислам дека за сите работиПосакав ние би можело да биде, ..Најголема желба за мене, ..Е да се биде на една те сакам целосно,Знам како се чувствувам,.Посакав сте се почувствувале на ист начин,Можеби не сега не,.Но јас `никогаш нема да се откажат од надежта,.затоа штоДури и кога денот доаѓа до крајот,.И ноќта доаѓа во,.Моите мисли се уште има околу вас,Тоа е кога знамI `ll те видам повторно во моите соништа,I `ll се шепоти за вас таму,Тие велат дека за да се постигне своите соништа,.Нека излезе па и тие имаат шанса.За да го фатат духовна енергија,.А сила дека `s незапирлива,.Особено кога нејзините толку реалноСметаш дека тоа секојдневно без да успее, ..Ви каже молитва и желба outloud,.Еден ден ангел ти ќе се чувствуваатДека присуството Јас испратени до вас,Не се плашетеЈас никогаш не може да ти наштети,Моето срце знае само љубов, ..Дека `s зошто I` m секогаш верувајќи, ..Кога сакате,. ќе мора да почекаш,Верувам дека тоа ќе се случи,.А потоа се види на ѕвезди усогласат,.Кога тоа го праватТи ќе биде првиот што ќе знаеВашите молитви се одговорени, ..Таа е на нејзиниот патда ви....:) :) :) nice evening dear Dan...:) :) :)

    ResponderEliminar
  2. hi reni :) I could not log in I had to make a new page to get started again, thank you for visiting and sharing thoughts ,dan :)

    ResponderEliminar
  3. Hola amigo Dan, como siempre Usted pone alasa nuestras almas con sus hermosos poemasHoy pude acercarme a una computadoray es grato el poder encontrar todos estos hermosospoemas. Regresare cuando finalicen mis cortas vacaciones si Dios así lo permite.Le dejo muchos cariños y pase un hermoso fin de semana pleno de amor y felicidadjunto a todo lo que ama.

    ResponderEliminar
  4. Originally posted by BLUEBEN:Hola amigo Dan, como siempre Usted pone alasa nuestras almas con sus hermosos poemasHoy pude acercarme a una computadoray es grato el poder encontrar todos estos hermosospoemas. Regresare cuando finalicen mis cortas vacaciones si Dios así lo permite.Querida amiga mia, tienen una bonita vacacione, compartir un abrazo y una sonrisa con usted, gracias por visitar y me hace sonreír, Dios bendiga a usted y sus seres queridos,Le dejo muchos cariñosy pase un hermoso fin de semana pleno de amor y felicidadjunto a todo lo que ama.

    ResponderEliminar
  5. Please click the like button dear friends on my independence message on either of this links,and we can both be winners of smartphones...thank you. God Bless.http://airteloperamini.net/zrj7gtbmhq.htmlhttp://airteloperamini.net/boyyvy00re.html

    ResponderEliminar