domingo, 6 de octubre de 2013

"ALLOW ME IN YOUR WORLD"


Speak with me
Talk with me
Allow me into your world,
Someone like you
So beautiful and cute
Has taken me by surprise,
My mind wont quit
Until you shared
A thought with me,

I know what`s fair
So if you care
I would love
To share with you,
Ask me anything
You might want to know
I`ll be an open book,

Something in you
And the way you look
Makes me believe
We could be great friends,
I`d share with you anything
You have ever questioned,
If you wish we could do this
We`ll find answers together,

A friendship would be so sweet
Its all I could ask of you,
Take our time share some thoughts
Maybe some laughs
But most of all conversation
This means the most to me
Having you as a friend,

Smile pretty woman
You already have so much beauty,.
To see you laugh
Would be a blast
Because angels smiling
Would be the most
Beautiful gift

You could ever share,
~Dan~
10/4/13


21 comentarios:

  1. superrenatailievska7 de octubre de 2013, 0:10

    dear Dan..very nice....:) wish you nice Monday...:) :up:

    ResponderEliminar
  2. thank u reni :) wishing you a beautiful Monday too :) sharing a smile with you :D :) :) :)

    ResponderEliminar
  3. le fera???????!!!!!!!!!!un sourire et un baiser et le souhaite de très bonne soirée...

    ResponderEliminar
  4. Merci ma douce amie,un sourire et un baiser et le souhaite de très bonne soirée...

    ResponderEliminar
  5. J'ai le même, partager avec vousJe vous remercie, fille':)

    ResponderEliminar
  6. fille' :) je souris, avec vous, parce que je me sens:) de la beauté en toi,

    ResponderEliminar
  7. la partage d'un baiser...

    ResponderEliminar
  8. Je vous remercie, fille':) J'ai le même, partager avec vous

    ResponderEliminar
  9. Merci beaucoup. tout simplement magnifique... Oui tu m'as fait sourire:)

    ResponderEliminar
  10. un regard et un d'.........

    ResponderEliminar
  11. avec toute ma tendresse:)

    ResponderEliminar
  12. pourquoi je t'as fais sourrire?

    ResponderEliminar
  13. the pleasure is mine , thank you :)

    ResponderEliminar
  14. Merci beaucoup... thank you very much my sweet friend

    ResponderEliminar
  15. Beautiful poem amigo Dan, I like very much
    :rolleyes: oh need a song this poem :D ;)


    Have a wonderful week my dear friend :happy: :left: :right: :ko: :faint: :left: :right: :no: :doh: ==> :D

    ResponderEliminar
  16. hahahhahaaha yes you have great taste in music and I would enjoy you placing a song with this poem :) :ko: :lol: :whistle: :rolleyes: :happy: :cool: :p ;) :D :) :right: :left: :faint: :angel: :love: :cheers: :yes: :smurf: :psmurf: :wait: :sst: :idea: :star: :sing: :coffee: :hat: :drunk: :wizard: :sherlock: :cat: :king: :queen: :knight: :jester: wishing you dear dasha the most beautiful week filled with love and happiness :) the bond of friendship is like a flower the more time I grows the stronger it gets, the stronger it gets the more beautiful it becomes :)

    ResponderEliminar
  17. le poème et la musique..... liason du esprit et materie....la fusion de deux âmes gémeaux et afins des même reves.... le divin et le réel...
    .... et comme toujours, je suis au retard!!!!!


    :)

    ResponderEliminar
  18. Originally posted by fille-du-ven:le poème et la musique..... liason du esprit et materie....la fusion de deux âmes gémeaux et afins des même reves.... le divin et le réel... .... et comme toujours, je suis au retard!!!!! très vrai ce que vous avez partagé, j'aime la musique. et la poésie est l'âme combinée avec la langue du cœur.vous n'êtes jamais en retard

    ResponderEliminar
  19. merci pour votre gentillesse...

    ResponderEliminar
  20. votre accueil, je vous remercie de votre gentillesse aussi,

    ResponderEliminar